.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور
استاندار مازندران گفت: فعالیت دانشگاه‌های کشور از ۱۵ شهریور به صورت مجازی همراه با حضوری آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که بصورت ویدیوکنفرانسی با ریاست رییس جمهوری و مشارکت استانداران سراسر کشور برگزار شد، گفت: فعالیت دانشگاه‌های کشور از ۱۵ شهریور به صورت مجازی همراه با حضوری آغاز می‌شود.

 

او افزود: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد طرح الزام به استفاده از ماسک، در مرکز سربسته، پرتجمع و دیگر مکان‌هایی که ضرورت دارد تهیه، تصویب و ابلاغ شود.

 

حسین زادگان گفت: برای حفظ سلامت دانشجویان و جلوگیری از ازدحام در خوابگاه‌های دانشجویی، آن گروه از دانشجویانی که در دانشگاه دیگری غیر از موطن خود مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند ترم تحصیلی آینده را در دانشگاه محل زندگی خود بگذرانند.

 

استاندار مازندان افزود: تاریخ بازگشایی مدارس در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا نیز، از ۱۵ شهریور و به تناسب استان‌ها اعلام شد.

 

حسین زادگان گفت: با توجه به اینکه در سال تحصیلی آینده بخشی از آموزش در مدارس به شکل مجازی و بخشی دیگر هم حضوری خواهد بود، بنابراین ممکن است دانش آموزان یک روز درمیان مدرسه بروند به همین دلیل تعطیلی پنجشنبه‌ها حذف شد.

 

او افزود: مبنای تصمیم گیری ستاد‌های استانی مقابله با کرونا از این پس شهرستانی بوده و با تفویض برخی اختیارات به استانداران برخی از محدودیت‌های شهرستانی و منطقه‌ای هم با نظر استانداران اعلام و اتحاذ می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.79 seconds.